ZAKŁADANIE FUNDACJI
Przeprowadzenie procedury rejestracji fundacji wymaga posiadania odpowiedniej wiedzy z zakresu obowiązujących przepisów prawa. Od właściwie przeprowadzonego procesu uzależnione jest późniejsze funkcjonowanie fundacji.
Zdecydowanie się na współpracę z Kancelarią zapewnia, że zapisy sporządzonego statutu fundacji będą zabezpieczały interesy Fundatorów oraz przyczynią się do prawidłowego działania fundacji w przyszłości.
REJESTRACJA FUNDACJI:
1. Sporządzenie Aktu Fundacyjnego
2. Przygotowanie Statutu Fundacji
3. Skompletowanie oraz wypełnienie dokumentów powołujących Organy Fundacji
4. Przygotowanie wniosku KRS, NIP, REGON
5. Nadzorowanie prawidłowego procesu rejestracji fundacji
6. Przekazanie odpowiednich dokumentów Klientowi po zakończonym procesie rejestracji podmiotu
Cena: Usługa rejestracji fundacji wyceniana jest indywidualnie po zapoznaniu się z oczekiwaniami Klienta
Oferujemy również założenie fundacji online

Usługi dla obcokrajowców
Oferujemy usługę rejestracji fundacji oraz sprzedaż e-podpisu dla obcokrajowców.